الاثنين، 20 مارس 2023

اموزشيار

اموزشيار

سایت آموزشیار edu.iau.ac.ir,معرفی سایت آموزشیار edu.iau.ac.ir

Webآموزشیار. سامانه مدیریت یکپارچه امور آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی (آموزشیار), دانشگاه آزاد اسلامی بزرگ ترین دانشگاه حضوری جهان، صرفه جویی ارزی برای کشور، بومی کردن نیروهای تخصصی. قابل توجه Web1-شماره تلفن همراه که در سامانه آموزشیار ثبت شده است باید با شماره اکانت آیگپ که در حال حاضر از آن استفاده می شود یکی باشد.در صورتی که شماره ی تلفن همراه آموزشیار با آیگپ دانشجو یکسان نباشد جهت Webسامانه پشتیبانی آموزشیار. این پورتال به منظور پاسخگویی برخط به سوالات احتمالی واحدهای دانشگاهی و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص پشتیبانی کاربری و راهبری سامانه آموزشیار طراحی و Webبنابراین، تمامی دانشجویان دانشگاه آزاد در هر واحد تحصیلی که باشند، مجاز به ورود به این سامانه blogger.com می باشند. در صورتی که قصد ورود به این سامانه و استفاده از امکانات سایت amozeshyar را دارید، می Webسامانه آموزشيار دانشجویان دانشویان ماقبل ورودی 99 به ابتدای شماره شناسایی هشت رقمی سامانه قبل عدد را اضافه نموده و به عنوان کد کاربری استفاده نمایید ... read more




در این قسمت می بایست نام کاربری و رمز عبور آموزشیار را وارد کنید و بر روی گزینه ورود به سیستم کلیک کنید. سامانه دان دانشگاه آزاد، سامانه ای است که خدمات غیر حضوری مختلفی را به دانشجویان و اساتید این دانشگاه ارائه می کند که در مقاله زیر توضیح داده شده است. علاوه بر همه موارد که در این مقاله اشاره شد، علاوه بر دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه آزاد، فرایند ثبت نام دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد هم از طریق سامانه اموزشیار به نشانی edu. دانشجویان جدید الورود باید مدارک و فرم های مورد نیاز در سامانه amozeshyar را دانلود و تهیه کرده و پس از تکمیل، مجددا آن ها را در پرتال آموزش یار دانشجویان دانشگاه آزاد بارگذاری کنند. انتخاب گزینه پذیرش غیرحضوری پذیرفته شدگان.


وارد کردن کد ملی و کلمه عبور موقت تعیین شده در سامانه. ورود به سامانه و تکمیل فرم های ثبت نام. دانشجویان پذیرفته شده در رشته های بدون کنکور و کنکور سراسری می توانند در زمانی که سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه ازاد تعیین خواهند کرد، برای ثبت نام در سایت آموزشیار اقدام کنند که به محض انتشار اطلاعیه آن، در این بخش نیز اطلاع رسانی می شود. دانشگاه فنی و حرفه ای همانند سایر دانشگاه ها سعی کرده برای رفاه حال دانشجویان بستری را برای ارائه خدمات الکترونیکی فراهم کند تا دانشجویان بتوانند از طریق سایت سمپاد امور دانشگاهی خود را انجام دهند. تمامی دانشجویان دانشگاه آزاد در مقاطع مختلفی از جمله کاردانی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی ارشد و دکتری می توانند برای انجام انتخاب واحد خود در زمان مقرر به سایت آموزشیار وارد شوند.


برای تکمیل فرم انتخاب واحد در سامانه اموزشیار ابتدا باید وارد سایت edu. ir شده و با ورود به پنل دانشجویی خود و انتخاب گزینه برنامه ریزی درسی، فرایند انتخاب واحد خود را انجام دهند. دانشجو ها برای انتخاب دروس عمومی باید بر روی گزینه " انتخاب کلاس درس از دانشکده دانشجو " و برای انتخاب واحد های دروس تخصصی باید گزینه " انتخاب کلاس درس از دروس رشته دانشجو " را انتخاب کنند. سامانه منادا نقل و انتقالات دانشگاه آزاد، سامانه ای است که برای ثبت نام دانشجویان و ثبت درخواست دریافت مهمانی و یا انتقال دائم راه اندازی شده است که برای کسب اطلاعات بیشتر، به مقاله زیر مراجعه کنید.


یکی دیگر از امکاناتی که سایت آموزشیار در اختیار دانشجو های دانشگاه آزاد قرار می دهد امکان پرداخت شهریه این دانشگاه می باشد. از آنجایی که دانشگاه آزاد جزو دانشگاه های شهریه پرداز می باشد دانشجوها باید هر ترم بعد انتخاب واحد های عمومی و اختصاصی خود برای واریز شهریه اقدام کنند. شهریه دانشگاه ازاد هم مانند سایر دانشگاه های شهریه پرداز شامل شهریه ثابت و متغییر می باشد که دانشجویان با ورود به سایت edu. ir می توانند نسبت به پرداخت آن اقدام نمایند. ورود به سامانه اموزشیار دانشگاه آزاد. وارد کردن اطلاعات خواسته شده و ورود به صفحه شخصی. ورود به کارنامه مالی و پرداخت شهریه تعیین شده. همانطور که در این مقاله هم به آن اشاره شد، سامانه آموزشیار جایگزین تمامی سامانه های قدیمی آموزشی دانشگاه آزاد شده است.


بنابراین، این سامانه خدمات مختلفی را به دانشجویان ارائه می کند تا دانشجویان بتوانند با ورود به این سامانه، تمامی امور آموزشی که قبلا در سامانه های آموزشی قدیم انجام می دادند، را انجام دهند. از جمله خدماتی که در سامانه اموزشیار به دانشجویان واحدهای دانشگاهی مختلف دانشگاه آزاد ارائه می شود، ثبت نام دانشجویان جدید الورود و انتخاب واحد دانشجویان قدیمی در واحدهای مختلف دانشگاهی می باشد. این سامانه امکانات دیگری را نیز به دانشجویان ارائه می کند که در ادامه به شرح آن ها پرداخته ایم. ثبت نام دانشجویان ورودی جدید در سایت آموزشیار. ثبت نام در ترم جدید تحصیلی برای دانشجویان. انتخاب واحد دانشجویان در ترم جدید.


مشاهده دروس ارائه شده در واحد دانشگاهی دانشگاه آزاد. پرداخت شهریه غیر حضوری برای انتخاب واحد. انجام مراحل انتخاب واحد و یا در صورت نیاز حذف و اضافه. مشاهده کارنامه و سوابق تحصیلی دانشجو. مشاهده نمرات ثبت شده توسط اساتید. اعتراض به نمرات ثبت شده در سامانه و مشاهده جواب اعتراض به نمرات. اگر بعد از خواندن این مقاله، سوال یا ابهامی در خصوص ورود به سایت اموزشیار به نشانی edu. ir داشتید هم می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره سامانه ها تماس بگیرید. کارشناسان سامانه ها تمام سوالات شما را به کامل ترین شکل ممکن پاسخگو هستند. نظر شما تا حداکثر 3 روز کاری تایید و نمایش داده خواهد شد. اگر می خواهید همین الان سوالتان را از مشاور مربوطه بپرسید کافیست با تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره تماس بگیرید. تماس با خط ثابت صفحه اصلی تحصیلی حقوقی فناوری اطلاعات اجتماعی مالی و سرمایه. راهنمای کاربری نسخه جدید-سامانه دانشجویی. کد و نام گروه های آموزشی. کد و نام واحدها. کد و نام استان ها. راهنمای تغییر رمز دانشجویان. راهنمای اساتید. راهنمای پرسنل. راهنمای داوطلبین جدیدالورود. راهنمای دانشجویان ورودی قبل. آموزشیار سامانه مدیریت یکپارچه امور آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی آموزشیار , دانشگاه آزاد اسلامی بزرگ ترین دانشگاه حضوری جهان، صرفه جویی ارزی برای کشور، بومی کردن نیروهای تخصصی.


قابل توجه دانشجویان گرامی مرکز پشتیبانی آموزشیار در آیگپ فعال می باشد و از طریق دکمه "پشتیبانی آموزشیار" امکان ارسال پرسش و دریافت پاسخ وجود دارد. با تشکر. آموزشیار پلاس دانلود آموزشیار پلاس. جهـت سهولت اطلاع رسانــی و دسترسی به خــدمات آتی آموزشـــیار میتـوانید از طریق آموزشیار پلاس و پیامرسان آیگپ اقدام فرمائید. دقت نمائید که خدمات و اطلاع رسانی آموزشیار به همان شماره ای که در سامانه ثبت کرده اید ارسـال خواهد شد. آیگپ دانلود آیگپ. ورود به آموزشیار. پرسنل سازمانی. دانلود فایل های راهنما. برنامه زمانبندی انتخاب واحد نیمسال دوم بهمن ماه سال تحصیلی مشاهده تصویر بزرگ.


برنامه زمانبندی حذف و اضافه برنامه زمانبندی تکمیلی نمودار انتخاب واحد ترم جاری. لطفا صبر کنید در حال بارگزاری نمودار لطفا شکیبا باشید. اگه خریدهای آنلاین خودتون رو از طریق «اون جیب» انجام بدین، درصدی از مبلغ هر خریدتون بر می گرده و مشاهده مطلب. سومین رویداد ملی رقابت تیمهای دانشجویی. سومین رویداد ملی رقابت تیمهای دانشجویی در کرسیهای آزاد اندیشی در چهار محور مسابقه کتاب خوانی : چرا مردم از آمریکا متنفرند؟.



برای ورود مستقیم به سایت آموزشیار کلیک کنید. در ادامه راهنمای تصویری استفاده از سایت آموزشیار به نشانی edu. ir ارائه شده است. دانشگاه آزاد یکی از دانشگاه هایی است که در راستای ارائه خدمات غیر حضوری به دانشجویان خود، همواره پیشگام بوده است. در سال های اخیر، سامانه های آموزشی هر واحد دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت متفاوت بود، اما در حال حاضر سامانه ای به نام سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد راه اندازی شده است که جای تمامی سامانه های آموزشی قدیم را گرفته است. به طور کلی سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد به نشانی edu. ir با هدف یکپارچه سازی خدمات ارائه شده به دانشجویان دانشگاه های آزاد راه اندازی شده و امکانات زیادی از جمله ثبت نام دانشجویان جدیدالورود، انتخاب واحد، حذف اضافه و را فراهم کرده است. حال در ادامه این مقاله توضیحات کامل در خصوص امکانات سایت اموزشیار داده شده است.


در سال های اخیر، سامانه های مختلفی برای ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان واحدهای مختلف دانشگاه های آزاد اسلامی وجود داشتند، اما در سال ، واحد مرکزی دانشگاه آزاد تصمیم به راه اندازی سامانه ای به نام سامانه آموزشیار گرفت تا دانشجویان دانشگاه های آزاد بتوانند با ورود به این سامانه، تمامی امور آموزشی خود را به صورت یکجا انجام دهند. در حال حاضر، تمامی سامانه های آموزشی قدیم دانشگاه های آزاد از کار افتاده است و تمامی مراحل مربوط به خدمات آموزشی دانشجویان، در سایت edu. ir انجام می شود. سامانه اموزشیار دانشگاه آزاد امکان ورود تمامی دانشجویان، اساتید و پرسنل سازمانی را فراهم کرده است. بنابراین، این سامانه به تمامی گروه بندی های ذکر شده خدمات مختلفی را ارائه می کند. لازم به ذکر است که سامانه amozeshyar فقط مختص واحدهای مختلف دانشگاه آزاد می باشد و بدیهی است که واحدهای دانشگاه های دیگر، خدماتی را در این سامانه به دانشجویان خود ارائه نمی کنند و فقط دانشجویان دانشگاه آزاد می توانند به سایت آموزشیار وارد شوند.


سامانه آموزشیار ، سامانه ای است که برای ارائه خدمات آموزشی مختلف به دانشجویان دانشگاه آزاد در هر مقطع تحصیلی مورد استفاده قرار می گیرد. این سامانه امکان ورود تمامی دانشجویان دانشگاه آزاد در هر واحد دانشگاهی را فراهم می کند، چرا که سامانه اموزشیار دانشگاه آزاد برای ارائه خدمات آموزشی مانند انتخاب رشته دانشگاه آزاد به تمامی واحدهای آموزشی به صورت سراسری و یکسان راه اندازی شده است. بنابراین، تمامی دانشجویان دانشگاه آزاد در هر واحد تحصیلی که باشند، مجاز به ورود به این سامانه edu. ir می باشند. در صورتی که قصد ورود به این سامانه و استفاده از امکانات سایت amozeshyar را دارید، می توانید طبق مراحل زیر به سایت آموزشیار edu. ir وارد شوید. ابتدا در یکی از مرورگرهای خود عبارت «سامانه آموزشیار» را جستجو کنید و به این سامانه وارد شوید. در قسمت ورود به اموزشیار، گزینه دانشجو را انتخاب کنید. در این قسمت شما می بایست که مراحل ورود خود را به این سامانه انجام دهید.


در اولین مرحله شماره دانشجویی خود را وارد کنید و پس از وارد کردن کد امنیتی بر روی گزینه ورود کلیک کنید. در مرحله بعدی یک سری پیام به شما نمایش داده می شود که بایستی آن ها را تایید کنید تا به صفحه ای همانند تصویر زیر وارد شوید. در این قسمت می بایست نام کاربری و رمز عبور آموزشیار را وارد کنید و بر روی گزینه ورود به سیستم کلیک کنید. سامانه دان دانشگاه آزاد، سامانه ای است که خدمات غیر حضوری مختلفی را به دانشجویان و اساتید این دانشگاه ارائه می کند که در مقاله زیر توضیح داده شده است. علاوه بر همه موارد که در این مقاله اشاره شد، علاوه بر دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه آزاد، فرایند ثبت نام دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد هم از طریق سامانه اموزشیار به نشانی edu. دانشجویان جدید الورود باید مدارک و فرم های مورد نیاز در سامانه amozeshyar را دانلود و تهیه کرده و پس از تکمیل، مجددا آن ها را در پرتال آموزش یار دانشجویان دانشگاه آزاد بارگذاری کنند. انتخاب گزینه پذیرش غیرحضوری پذیرفته شدگان. وارد کردن کد ملی و کلمه عبور موقت تعیین شده در سامانه. ورود به سامانه و تکمیل فرم های ثبت نام. دانشجویان پذیرفته شده در رشته های بدون کنکور و کنکور سراسری می توانند در زمانی که سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه ازاد تعیین خواهند کرد، برای ثبت نام در سایت آموزشیار اقدام کنند که به محض انتشار اطلاعیه آن، در این بخش نیز اطلاع رسانی می شود.


دانشگاه فنی و حرفه ای همانند سایر دانشگاه ها سعی کرده برای رفاه حال دانشجویان بستری را برای ارائه خدمات الکترونیکی فراهم کند تا دانشجویان بتوانند از طریق سایت سمپاد امور دانشگاهی خود را انجام دهند. تمامی دانشجویان دانشگاه آزاد در مقاطع مختلفی از جمله کاردانی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی ارشد و دکتری می توانند برای انجام انتخاب واحد خود در زمان مقرر به سایت آموزشیار وارد شوند. برای تکمیل فرم انتخاب واحد در سامانه اموزشیار ابتدا باید وارد سایت edu. ir شده و با ورود به پنل دانشجویی خود و انتخاب گزینه برنامه ریزی درسی، فرایند انتخاب واحد خود را انجام دهند. دانشجو ها برای انتخاب دروس عمومی باید بر روی گزینه " انتخاب کلاس درس از دانشکده دانشجو " و برای انتخاب واحد های دروس تخصصی باید گزینه " انتخاب کلاس درس از دروس رشته دانشجو " را انتخاب کنند. سامانه منادا نقل و انتقالات دانشگاه آزاد، سامانه ای است که برای ثبت نام دانشجویان و ثبت درخواست دریافت مهمانی و یا انتقال دائم راه اندازی شده است که برای کسب اطلاعات بیشتر، به مقاله زیر مراجعه کنید.


یکی دیگر از امکاناتی که سایت آموزشیار در اختیار دانشجو های دانشگاه آزاد قرار می دهد امکان پرداخت شهریه این دانشگاه می باشد. از آنجایی که دانشگاه آزاد جزو دانشگاه های شهریه پرداز می باشد دانشجوها باید هر ترم بعد انتخاب واحد های عمومی و اختصاصی خود برای واریز شهریه اقدام کنند. شهریه دانشگاه ازاد هم مانند سایر دانشگاه های شهریه پرداز شامل شهریه ثابت و متغییر می باشد که دانشجویان با ورود به سایت edu. ir می توانند نسبت به پرداخت آن اقدام نمایند. ورود به سامانه اموزشیار دانشگاه آزاد. وارد کردن اطلاعات خواسته شده و ورود به صفحه شخصی. ورود به کارنامه مالی و پرداخت شهریه تعیین شده. همانطور که در این مقاله هم به آن اشاره شد، سامانه آموزشیار جایگزین تمامی سامانه های قدیمی آموزشی دانشگاه آزاد شده است.


بنابراین، این سامانه خدمات مختلفی را به دانشجویان ارائه می کند تا دانشجویان بتوانند با ورود به این سامانه، تمامی امور آموزشی که قبلا در سامانه های آموزشی قدیم انجام می دادند، را انجام دهند. از جمله خدماتی که در سامانه اموزشیار به دانشجویان واحدهای دانشگاهی مختلف دانشگاه آزاد ارائه می شود، ثبت نام دانشجویان جدید الورود و انتخاب واحد دانشجویان قدیمی در واحدهای مختلف دانشگاهی می باشد. این سامانه امکانات دیگری را نیز به دانشجویان ارائه می کند که در ادامه به شرح آن ها پرداخته ایم. ثبت نام دانشجویان ورودی جدید در سایت آموزشیار. ثبت نام در ترم جدید تحصیلی برای دانشجویان. انتخاب واحد دانشجویان در ترم جدید. مشاهده دروس ارائه شده در واحد دانشگاهی دانشگاه آزاد. پرداخت شهریه غیر حضوری برای انتخاب واحد. انجام مراحل انتخاب واحد و یا در صورت نیاز حذف و اضافه. مشاهده کارنامه و سوابق تحصیلی دانشجو. مشاهده نمرات ثبت شده توسط اساتید. اعتراض به نمرات ثبت شده در سامانه و مشاهده جواب اعتراض به نمرات.


اگر بعد از خواندن این مقاله، سوال یا ابهامی در خصوص ورود به سایت اموزشیار به نشانی edu. ir داشتید هم می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره سامانه ها تماس بگیرید. کارشناسان سامانه ها تمام سوالات شما را به کامل ترین شکل ممکن پاسخگو هستند. نظر شما تا حداکثر 3 روز کاری تایید و نمایش داده خواهد شد. اگر می خواهید همین الان سوالتان را از مشاور مربوطه بپرسید کافیست با تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره تماس بگیرید. تماس با خط ثابت صفحه اصلی تحصیلی حقوقی فناوری اطلاعات اجتماعی مالی و سرمایه. عناوین اصلی این مقاله. سوالات متداول. مقالات مرتبط. مقالات تصادفی. سایت آموزشیار edu. برای مشاوره سایت آموزشیار. بیشتر بخوانید : سایت وادانا. بیشتر بخوانید : سامانه دان. نحوه ثبت نام دانشجویان جدید الورود در سامانه آموزشیار. بیشتر بخوانید : سایت سمیاد. بیشتر بخوانید : سایت منادا. بیشتر بخوانید : ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد. در ادامه بخوانید : سایت سازمان سنجش.


ir انجام می شود که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده است. نظرات کاربران. نمایش نظرات بیشتر



,سایت آموزشیار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir

Webسامانه آموزشيار دانشجویان دانشویان ماقبل ورودی 99 به ابتدای شماره شناسایی هشت رقمی سامانه قبل عدد را اضافه نموده و به عنوان کد کاربری استفاده نمایید Webسامانه پشتیبانی آموزشیار. این پورتال به منظور پاسخگویی برخط به سوالات احتمالی واحدهای دانشگاهی و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص پشتیبانی کاربری و راهبری سامانه آموزشیار طراحی و Webآموزشیار. سامانه مدیریت یکپارچه امور آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی (آموزشیار), دانشگاه آزاد اسلامی بزرگ ترین دانشگاه حضوری جهان، صرفه جویی ارزی برای کشور، بومی کردن نیروهای تخصصی. قابل توجه Web1-شماره تلفن همراه که در سامانه آموزشیار ثبت شده است باید با شماره اکانت آیگپ که در حال حاضر از آن استفاده می شود یکی باشد.در صورتی که شماره ی تلفن همراه آموزشیار با آیگپ دانشجو یکسان نباشد جهت blogger.com Webبنابراین، تمامی دانشجویان دانشگاه آزاد در هر واحد تحصیلی که باشند، مجاز به ورود به این سامانه blogger.com می باشند. در صورتی که قصد ورود به این سامانه و استفاده از امکانات سایت amozeshyar را دارید، می ... read more



راهنمای کاربری نسخه جدید-سامانه دانشجویی. کارشناسان سامانه ها تمام سوالات شما را به کامل ترین شکل ممکن پاسخگو هستند. نشانی آدرس سازمان مرکزی: تهران، انتهای بزرگراه شهید ستاری شمال ، میدان دانشگاه، بلوار شهدای حصارک، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی. کد و نام گروه های آموزشی. اطلاعیه جذب کارآموز و دوره مهارت افزایی.



صفحه اصلی تحصیلی حقوقی فناوری اطلاعات اجتماعی مالی و سرمایه. در صفحه ای که مشاهده می شود، از طریق کادر دفترچه اقساط ، تاریخ و مبلغ هر قسط را مشاهده و با زدن گزینه پرداخت الکترونیکی اقساط در کادر سفید مشخص شده اموزشيار قسط را وارد نموده و گزینه پرداخت الکترونیکی اقساط را بزنید و با طی مراحل به درگاه اینترنتی بانک متصل شده و ادامه عملیات پرداخت را انجام دهید. ورود دانشجویان - نسخه جدید سامانه آموزشیار آزمایشی, اموزشيار, اموزشيار. ir با هدف یکپارچه سازی خدمات ارائه شده به دانشجویان دانشگاه های آزاد راه اندازی شده و امکانات زیادی از جمله ثبت نام دانشجویان جدیدالورود، انتخاب واحد، حذف اضافه و آدرس سازمان مرکزی: تهران، انتهای بزرگراه شهید ستاری شمال ، میدان دانشگاه، بلوار شهدای حصارک، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی, اموزشيار, اموزشيار. ir سامانه آموزشیار — امور آموزشی دانشگاه آزاد اموزشيار آموزشیـار سامانه مدیریت یکپارچه امور آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی اموزشيار که به منظور تسهیل اموری دانشجویی اموزشيار شده است.

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة